2012. június 14., csütörtök

David Beckham nyomdokaiban

Európa szerte sose látott fociláz tombol, én azonban mégsem leszerelési szándékkal eredtem a brit futballklasszis nyomába. Ugyan és is rúgom alkalomadtán a pöttyöst, most a divaté a főszerep.



Őszi, téli és tavaszi kollekcióim, valamint a Zsoltikával közösen működtetett divatház és modellügynökség átütő sikerén felbuzdulva, ezúttal egy még nagyobb fába vágtam képzeletbeli fejszémet: levetkőztetem David Beckhamet. Nem ruháitól, hanem a legflancosabb alsóneműmodell titulusától fosztom meg.
 
A lakásban tomboló kánikula menekülésre késztetett. Arra, hogy addig, míg hűvösebb éghajlatra nem vonulunk szabaduljak meg fölös gönceimtől és csak úgy pasasosan, egy szál semmiben affektáljak. A pempi azonban sehogy sem illet a nagyobbik testvér státuszomhoz, ezért sugalltam Anyának, hogy elérkezett a váltás ideje. Mi a véleménye Señor Armani, dobjuk Dávidot?

Fenekem a trottyos Snoopi alatt feszül.

Nincsenek megjegyzések: