2012. október 8., hétfő

Gyerekszájcsokor ismét

Ezerrel lököm a dumát, nyomom a sódert, szájakrobatikám és nyelvtornám pedig olykor egész vicces nyelvi előre- és hátraszaltókat produkál...(folytatás)


-Apa! Apa! 
-Mondjad, Mackó! Mi történt?
-Jön a Mikulás! És, és, és hoz nekem... kúpot!

-Elfáradtál, Mackó?
-Iiigen...
-Na hadd el, ne keseregj! Mindjárt hazaérünk, gyorsan eszünk leveskét és azután alszol egy nagyot.
-Inkább ne feküdjek le... Ma már egyszer felkeltem.

-Szép álmokat, Mókus. Aludj jól!
-Boldog karácsonyt, Micimackó!


-Elmentem vásárolni, de végül nem vettem semmit.
-Miért?
-Az a baj, hogy nincs pénz.
-Ki mondta ezt neked, Hunika?
-A nőcike.
-A kasszás néni?
-Igen, mondom!
-Nem volt elég a pénzed?
-De volt!
-És akkor miért nem vásároltál? Nem kaptál, amit kerestél?
-Nem.
-És mit szerettél volna venni, Micmac?
-Pénzt.


-Eleget pisikáltam!
-Ne állj fel még a biliről, csak miután elvégezted a dolgodat. 
-Élég volt, mondom!
-Jött valami?
-Kukikaka. 

-Hunika, inkább mondd, hogy szeretném, az akarom helyett.
-Nem akarom.
-Elég legyen az ellenkezésből! Te mindenre azt mondod, hogy nem?
-Igen!

Nincsenek megjegyzések: